Laatste dag - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Rob Janssen - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Rob Janssen - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

17 Juli 2018 | Nederland, Meijel

Morgen is het zover :) Dan vlieg ik naar Nairobi toe. Het wordt nu toch wel erg spannend! Ik zal zoveel mogelijk via deze website met jullie allen delen van wat ik mee maak in Kenia. -Rob


  • 17 Juli 2018 - 18:00

    Roel Janssen:

    mooi dat je dit doet en durft

  • 17 Juli 2018 - 18:06

    Ineke Peeters:

    Het zal zeker een geweldige ervaring worden!
    Trots op jou

  • 17 Juli 2018 - 18:19

    Leon:

    Jumbo Rob,
    Ben benieuwd naar alle ervaringen.
    Geniet er van en zal deze pagina zeker volgen.

  • 17 Juli 2018 - 18:38

    Sandra , Noa En Zep:

    Hey Rob,
    Wow Kenia wat een mooie bestemming.
    Vanuit Belfeld wensen we je veel reisplezier en we houden je in de gaten !
    Gr. Sandra , Noa en Zep.

  • 17 Juli 2018 - 18:58

    Ton Van Son:

    Rob, we kennen elkaar niet (ben een collega van je moeder). Van haar hoorde ik natuurlijk van jouw reis. Ik heb enorm veel bewondering en groot respect voor je vrijwilligerswerk in Kenia. Een dienstbaarheid waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik wens je alle succes toe en wie goed doet.. die goed ontmoet.

  • 17 Juli 2018 - 19:53

    Yvonne Janssen:

    Rob, Heel veel succes in Kenia!
    Hopelijk heb je daar een mooie tijd, het zal een hele ervaring
    zijn.
    Tot over 5 weken!

  • 17 Juli 2018 - 20:14

    Aimée :

    Veel succes en plezier Rob!

  • 18 Juli 2018 - 05:18

    Bianca:

    Rob een hele goede reis. Heel veel succes. Super knap dat je dit gaat doen.
    We gaan je volgen.
    Johan,Bianca,Dany en Yara.

  • 18 Juli 2018 - 08:07

    Simone Salemans:

    Heel veel succes en plezier tijdens de prachtige reis die je gaat maken! Echt mooi dat je dit doet, de mensen zullen het enorm waarderen. Deze ervaring zul je heel je leven meenemen in je rugzak en die neemt niemand je meer af! Via je mam zullen we wel regelmatig een update krijgen. We zullen het gaan volgen!
    Simone (collega van je mam), Bart en Bram

  • 18 Juli 2018 - 08:42

    Nel Verstappen:

    Rob fijn dat je dit gaat doen we volgen je gr nel en harrie succes

  • 19 Juli 2018 - 10:44

    Rene:

    Veel succes Rob. En heel veel plezier.

  • 19 Juli 2018 - 16:52

    Hub Janssen:

    Rob, vind het geweldig wat je doet, ik wens je daar heel veel succes en hoop dat het je goed gaat daar en dat je veel ervaring op kan doen hoe het leven zich daar afspeelt en je de mensen fijn kunt helpen. Veel succes en blijf gezond, geniet ervan.

  • 19 Juli 2018 - 20:04

    Guus Laeven:

    Rob wat een fantastische reis en ervaring ga jij meemaken. Geniet ervan.
    Mvg. Collega van je moeder.

  • 19 Juli 2018 - 20:50

    Sandra:

    Ha Rob,
    Echt super stoer en een ervaring om nooit te vergeten!
    Je vertelde laatst zo enthousiast over je komende avontuur dat dat zeker goed gaat komen. Wij gaan je volgen.
    Heel veel plezier!
    Groetjes Richard, Sandra, Sven en Luuk

  • 19 Juli 2018 - 21:36

    Thijs Lenssen:

    Heei Rob,

    een aantal uren geleden heb ik bericht van Ineke ontvangen dat je veilig bent aangekomen in Kenia en dat ik je het best kon bereiken via deze website.

    Misschien wordt het tijd voor een update ;). Ik kan niet wachten op de verhalen.

    Succes kerel!

  • 20 Juli 2018 - 08:29

    Gaby Lenssen:

    Hoi Rob
    Veel plezier, en geniet ervan.
    Gr Gaby

  • 20 Juli 2018 - 09:04

    Dolinda:

    Hey Rob,
    Geniet van je avontuur Rob. Veel plezier en maak mooie herinneringen!
    Groet Dolinda

Tags: Kenia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meijel

Vrijwilligerswerk Kenia 2018

Deze zomer ga ik vrijwilligerswerk doen in Kenia voor vijf weken. Vier weken draai ik mee in een sociaal project en een week help ik mee met een natuurproject in de savanne.

SOCIAAL PROJECT:
In het sociale project draag ik bij aan de persoonlijke ontwikkeling van kinderen. Ik ga verschillende activiteiten met ze doen. Spellen die ik vroeger deed in de buurt, zoals verstoppertje, politie en boefje, trefbal etc. wil ik ook in Kenia gaan doen. Ik denk dat door mijn enthousiasme deze kinderen een leuke tijd met me gaan hebben.

Op de school waar ik kom te werken zijn leraren aanwezig, dus ze krijgen wel les. Maar de leraren hier hebben niet ook nog tijd over om meer te doen dan alleen les geven. De kinderen krijgen niet alle aandacht die ze nodig hebben en daarom ga ik naar Kenia toe om te helpen. Deze kinderen hebben behoefte aan meer dan alleen school. Denk zelf maar eens terug aan jouw periode op de basisschool. Als er buiten school niets te doen was, zou het ook niet leuk zijn geweest.

NATUURBEHOUD PROJECT:
Met het natuurproject kom ik te werken in Soysambu. Dit is een nationaal park van Kenia, bestaande uit savanne. In dit park leeft de Gotthard giraf. Dit is een giraffensoort waarvan er nog maar een beperkt aantal in leven zijn.
Als vrijwilliger in Soysambu werk je aan leefbaarheid van het gebied. Voor een veilige omgeving voor o.a. de gotthard giraf, maar ook voor al het andere leven wat er is. Ik ga helpen met het maken van drinkplaatsen en zorg dat er genoeg voedsel is.

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2018

Animal orphanage

02 Augustus 2018

Almost holiday

01 Augustus 2018

Medical outreach

28 Juli 2018

Samburu National Park

22 Juli 2018

Ol Pejeta
Rob

Hey allemaal, leuk dat jullie mee willen kijken naar mijn reiservaringen! Ik ben Rob Janssen, 18 jaar en kom uit Meijel, Nederland. Ik ben op dit moment student en ik volg de opleiding tot verpleegkundige op de Fontys in Eindhoven. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om op stedentrip te gaan, te mountainbiken, buiten te (hard)lopen en allerlei activiteiten te doen met vrienden.

Actief sinds 13 Juli 2018
Verslag gelezen: 614
Totaal aantal bezoekers 5508

Voorgaande reizen:

18 Juli 2018 - 21 Augustus 2018

Vrijwilligerswerk Kenia 2018

Landen bezocht: